کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316294 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

وداع «استیو بالمر» مدیر عامل مایکروسافت خود این کمپانی را هم غافلگیر کرد

وداع «استیو بالمر» مدیر عامل مایکروسافت خود این کمپانی را هم غافلگیر کرد

به گزارش سافت‌گذر ؛ در حالی که استیو بالمر مدیر عامل مایکروسافت به زودی با این شرکت خداحافظی خواهد کرد، برخی منابع خبری گزارش داده‌اند که وداع وی با غول نرم‌افزاری جهان یک بازنشستگی ساده نیست.

 

ظاهراً وداع بالمر با مایکروسافت تحت تأثیر عوامل داخلی و خارجی سرعت بیش‌تری گرفته است

هفته گذشته مایکروسافت اعلام کرد استیو بالمر با این کمپانی وداع و در اقدامی کاملاً برنامه‌ریزی شده خود را بازنشسته خواهد کرد. با این حال، گزارش‌های تازه منتشر شده نشان می‌دهد که این وداع صرفاً یک بازنشستگی نیست.

سایت AllThingsD که خبر تغییر ساختار مایکروسافت را در ماه‌های اخیر منتشر کرده بود، اکنون گزارش داده که یکی از دلایل وداع بالمر بوده شیوه مدیریت وی بوده که کارکنان مایکروسافت آن را به یک «آنتن برقگیر» تشبیه کرده‌اند. این منبع، خبر خود را از «ده‌ها نفر داخل و خارج» از مایکروسافت و بسیاری از افراد بی‌نام «نزدیک به ماجرا» نقل کرده است.

به گفته این سایت، بالمر ابتدا قصد نداشت به این زودی مایکروسافت را ترک کند؛ اما اقداماتش موجب شد تا بازنشستگی‌اش جلو بیفتد. هیئت نه نفره مایکروسافت بعد از برگزاری جلساتی به این نتیجه رسید که اخراج بالمر بهترین گزینه برای این کمپانی است. بیل گیتس مؤسس و رئیس مایکروسافت که در گذشته از بالمر حمایت کامل کرده است، ظاهراً از بالمر نخواسته که استعفا دهد؛ هرچند منابع سایت AllThingsD ادعا کرده‌اند که گیتس دیگر اعتقاد اولیه خود به بالمر را از دست داده است.

به گزارش سافت‌گذر ؛ یکی از منابع «مطلع از ماجرا» در پاسخ به این سؤال که آیا تصمیم بالمر به بازنشستگی با تحریک گیتس بوده یا خیر، اعلام کرده که بالمر خود این تصمیم را گرفته است «اما آیا گیتس در این ماجرا هم مثل گذشته از بالمر حمایت کرده! بعید است.»

بسیاری از سهام‌داران مایکروسافت از همان سال 2000 که بالمر جایگزین گیتس شد، خواستار برکناری وی شده بودند؛ پس از اعلام خبر بازنشستگی بالمر تا یک سال دیگر، جایگاه مایکروسافت در بازار سهام «نزدک» به یک‌باره بالا رفت. بسیاری از رسانه‌ها مدعی شده‌اند که استقبال پایین از ویندوز 8 موجب شده تا بالمر از کمپانی اخراج شود؛ سایت AllThingsD هم در گزارش خود می‌نویسد که بخشی از علت بازنشستگی زودهنگام بالمر همین بی‌رغبتی کاربران به استفاده از ویندوز 8 است.

این گزارش مدعی است که عامل دیگر در برکناری بالمر نیز کمپانی «ولیو اکت» بوده که پس از خرید 2 میلیارد دلار از سهام مایکروسافت در ماه آوریل، جنگی را بر سر رسیدن به جایگاهی در هیئت مدیره مایکروسافت و همچنین کنار گذاشتن بالمر آغاز کرده است. کمپانی «ولیو اکت» اظهار کرده بود که در سیاست‌های مایکروسافت دخالتی نخواهد کرد و سایت AllThingsD نیز می‌نویسد که این سهام‌دار بزرگ در صورت «بازخرید و افزایش سود سهامش» از سوی مایکروسافت از خواسته‌های خود عقب‌نشینی کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 16504 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/06/05 تعداد مشاهده: 1476
سافت گذر